preskoči na sadržaj

Učenički dom Kutina

Login
Europska točka za darovite

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Kako vam se sviđa život u Domu?




Korisne poveznice

RSS News
Tehnička škola Kutina
11.04.2024. 20:06
PREDSTAVLJANJE NAŠE ŠKOLE U HOTELU KUTINA
Danas je u organizaciji Hrvatske obrtničke komore predstavljena naša škola te tvrtke Petrokemija d.d., Ziegler d.d. i Selk TDK d.d. Predstavljanje je bilo organizirano u Hotelu Kutina pred učenicima osmih razreda kutinskih škola. Nazočnima se obratio predsjednik županijske komore Tihomir Babić i gradonačelnik Grada Kutine Zlatko Babić. U ime škole govorili su ravnatelj Boris Bertović te nastavnici struke Miroslava Pučko i Ivan Josipović. Uz svoje nastavnike bili su učenici trećih razreda Nika Petković, Korina Zdunajić i Patrik Repić koji su iz prve ruke mogli reći svoja školska iskustva.

Srednja škola Tina Ujevića Kutina
07.04.2024. 18:27
Raspored od 8. travnja 2024.


COVID-19

POTRESI

Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanjesjfffcnvcv

Dislajkam Mrznju

Glazbeno-plesna skupina

PROGRAM RADA GLAZBENO-PLESNE SKUPINE UČENIČKOG DOMA KUTINA ZA ŠK.GOD. 2021./2022.

 

Osnovni cilj suvremenog plesa  je osposobiti učenike za izvođenje i stvaranje plesnih kompozicija, pokret tijela u prostoru, spoznaja prostora i usklađivanje  s dinamikom pokreta, kreativno i pozitivno provođenje slobodnog vremena, razvijanje  društvenih kompetencija, samopouzdanja i izgradnja  poželjnih i društveno prihvaćenih međuljudskih odnosa.

Zadaće koje se planiraju kroz rad učenika u glazbeno-plesnoj skupini su:

1. Svijest o svojem tijelu u pokretu
 Predviđenim sadržajima u ovom zadatku  kod učenika se budi i razvija kinestetički osjećaj za pokrete čitavog tijela i njegovih dijelova.
2.  Spoznaja vremenskog trajanja i dinamike pokreta
Predviđenim  sadržajima u učeniku se budi i razvija subjektivan i objektivan osjećaj za brzinu izvođenja pokreta i za snagu pokreta.
3.  Spoznaja prostora i prostorne orijentacije
 Sadržajima u okviru ovog zadatka učenici stječu znanja o odnosu tijela prema prostoru koji ih okružuje.
4.  Tijek pokreta
Kroz ovaj zadatak  učenici razvijaju kinestetički osjećaj za tijelo u kretanju i mirovanju, za izvođenje pokreta u slijedu iz zgloba u zglob (sukcesivno) i iz nekoliko zglobova istovremeno (simultano).
5.  Prilagođavanje drugim učenicima  i timski rad
Kroz ovaj zadatak obrađujemo  socijalni aspekt plesa u plesu u skupini.
6.  Tijelo kao instrument u plesu
na ovom području planiramo različite vježbe i savladavanje plesne tehnike.
7. Spoznaja osnovnih izražajnih akcija
Kroz ovaj zadatak razvijamo  kinestetički osjećaj za izražajnost pokreta.
8.  Radni ritmovi i plesovi rada
Sadržajima u okviru ovog zadatka pojačavamo  osjećaj za izražajnost pokreta.
 

Ishodi u radu glazbeno- plesne skupine:

1.učenici će aktivno i planski provoditi svoje slobodno vrijeme

2.učenici će aktivno sudjelovati u odabiru glazbe i glazbene podloge za skupinu

3.učenici će biti kompetentni korisnici glazbene i plesne kulture

4.učenici će usvojiti određeno znanje iz područja plesne i glazbene umjetnosti

5.učenici će izraziti svoje osjećaje, stavove i uvjerenja kroz različite glazbene i plesne izričaje i tako razvijati kritičko mišljenje

6.učenici će nadograđivati stečena znanja i razvijati stvaralaštvo, ritmičnost, dinamičnost, vježbati pravilno držanje tijela

Aktivnosti u radu glazbeno-plesne skupine

1.planiranje rada skupine

2.održavanje glazbenih i plesnih radionica 2 puta tjedno

3.organizacija zajedničkih posjeta različitim glazbenim ili plesnim događanjima

4.prezentacija rada ostalim učenicima i djelatnicima Doma na zajedničkim programima , kao i široj javnosti nastupima na gradskim priredbama i programima

5. nastupi na natjecanjima učenika učeničkih domova-Regionalna i/ili državna domijada

 

Oblici rada u glazbeno-plesnoj skupini:

1.individualni, pojedinačni rad sa svakim učenikom

2.demonstracije plesnih pokreta, vježbe, probe

3.analiza rada i osvrti na nastupe kroz praćenje video uradaka s nastupa ili proba

4.timski, skupni rad svih članova skupine i voditeljice

5.prezentacije,tematska izlaganja, iskustveno učenje

 

Nositelji rada:

  1. učenici-članovi glazbeno-plesne skupine
  2. voditeljica skupine

Mjesto rada:

  1. video-sala
  2. učionica br.2
  3. POU Kutina ( mala sala, pozornica velike dvorane)

Načini vrednovanja:

1.anketiranje učenika zadovoljstvom rada u skupni

2.analiza postignutih rezultata ili dojmova nakon nastupa ili natjecanja

 

Planirani broj sati:

  1. 2 sata tjedno kroz 35 tjedana = 70 sati

 

                                                           Učenica-voditeljica skupine:

                                                                      Petra Stojaković

 

                                                             Voditeljica glazbeno-plesne skupine:

                                                                         Vesna Vuković, prof.

 

preskoči na navigaciju